Tuesday 3 September 2013

ULIFE

Apa Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Kami?
ULife sangat sesuai untuk mereka yang sibuk dengan tugasan harian. ULife bagus untuk mereka yang mementingkan kesihatan. ULife mampu mendetoksifikasi hati, Jantung dan organ-organ penting lain disamping meningkatkan lagi system imunisasi badan. Sistem imunisasi badan yang mantap akan membantu badan untuk berfungsi dan berkerja dengan baik.


Bagaimana kita kekal muda disebalik usia yang sebenar adalah ditentukan oleh antioksida yang penting untuk tubuh kita. Namun, penghasilan bahan utama akan berkurang apabila umur semakin meningkat dari usia 20 tahun keatas


Mengapa Ulife Begitu Berkesan?
Nutrisi yang asli mudah serap ke dalam tubuh kita kerana tubuh kita telah diprogramkan secara biologi untuk mengenali sebatian yang asli dan merangsang aktiviti tubuh yang aktif untuk bekerja dengan sempurna serta bertenaga sepanjang hari. Ulife adalah pemakanan pintar yang diserap 99% oleh badan anda secara bioaktif.

Anda harus mengambil jumlah sayuran hijau yang amat banyak untuk mendapatkan jumlah yang sama yang terkandung dalam satu paket ULife.
Susu pula, anda perlu mengambil sekurang-kurangnya 2, 000 gelas susu gread A untuk tulang anda.

No comments:

Post a Comment